miercuri, 13 august 2008

...I've still got sand in my shoes




...si abia m-am intors q "marea in suflet si q scoica mea".... trenul a fost la fel de prafuit ....caldura tot insuportabila.....costinestiul plin d viata ....nisipul tot cald si marea la fel d primitoare.....si noi tot un zambet ...radeam din motive stupide ...invetam chiar noi moduri d a rade fie radem q "hihihi " sau q "hahaha" sau radeam fara sa zambim....am facut baie in mare knd soarele rasarea...am dansat p rock and roll...ne am daruit sufletul verii....si am uitat d noi printre paharele de bere....am jucat volei...d ni s-au pus carcei d atata jucat....ne-am batut p minge in apa si am castigat ori pierdut la miuta....am mancat p plaja ...am dormit p plaja....ne am ingropat in nisip...pana knd sufletul ne-a devenit unul q plaja si apoi am scos q greu nisipul din locurile interzise....am facut dusuri reci...insa pielea ne-a ramas tot calda d cat a batut-o soarele....ne-am prostit...ne-am strambat...am scos limba si am amestecat lumea ...ne-am urcat q ura in trenul care ne-a dus inapoi acasa...am fi mai stat...ne am fi mutata in white horse....ne-am fi facut o casuta p plaja...ori am fi luat lectii d respiratie pentru a invata sa supravietuim in mare.....am cantat p iris ..pacifica (fost compact)...directia 5...fara zahar....am tipat p vama veche...am urlat p I'm just a gigolo
...am fost muzica...bere...fum...mare...soare...nisip.....dans....

Niciun comentariu: