sâmbătă, 8 noiembrie 2008

...good friends we have and good friends we've lost

ore de plictiseala:suficiente....
raspunsul "nu pot iesi azi " a atras dupa el remarca "vezi k maine nu ma vad q tine"..
un bec din strada imi intra fix in ochi....
..... Azi am vorbit q Ana...Ana cea furata de alte fete mai interesante....Ana cu care nu imi umpleam ochii de plans ...ci doar plamanii de tutun....Ana ...suflet independent care nu a fost vreodata a lu razvan pt k iubeste prea mult libertatea...Ana care povestea cum mergea vara la 5 dimineata p Spiru...Ana careia ii ziceam "m-a inselat" si ea repede sarea "hai sa iti dau o tigara"...Aseara am intrebat-o de Llosa... nu mi-a raspuns...dar azi si-a amintit ca am cautat-o si mi-a vorbit de "Orasul si cainii"...apoi m-a intrebat de "Enigma Otiliei"...i-am zis ca nu o am si mi-a spus merci....dar dupa atatea luni am vorbit q ea ...nu ne mai intelegem din priviri acum...O sa imi aduc aminte in schimb ce frumos era cand vorbea de "nemernic" ..cu cat umor povestea o intamplare trista ...si cum vorbea de tati pe care il facea de bani impreuna cu mami...sau cum si-a dat fratele afara pe usa pentru ca era trista..de Ana care face germana, dar are un aer de frantuzoaica ...aceea Ana care a iubit nejustificat..careia ii place un baiat ce o urca pe pereti

2 comentarii:

Cigarettes and lies spunea...

dragutz ca ai vorbit cu Ana.. si mie imi e dor de Ana... Ana care intelegea mai bine dekt toata lumea... Ana... ce nume simplu...
si imi pare rau pentru replica, dar nu era rezultata din ce ai spus tu, ci doar dintr-o conversatie cu (never to be)"o dragoste al dracu de urata". pentru asta fumez luni o tigara cu tine, chiar daca sunt in pauza (sper sa ajute...)

Iren spunea...

foarte frumos ce ai spus tu aici. am si eu pe cineva cu care obisnuiam sa am toata distractia din lume. apoi nu s-a mai putut, nu se stie de ce.