duminică, 11 ianuarie 2009

...va multumesc





Mi s-a spus acum doua zile ca ma caracterizeaza un optimism de neegalat pentru ca nu stau sa imi plang amarul in perna niciodata ....Am zambit auzind asta si mi-am dat seama ca de fapt toate astea le datorez numai lor...unor fete grozave ..care nu m-au tinut de mana sa plang ci m-au dus primavara sa stau pe iarba la soare ...ca sa ne ardem nasurile....pentru ca nu mi-au spus niciodata "nu te merita mha" ci si-au pus tocuri in picioare alaturi de mine si am dansat in cafenele, in timp ce lumea scruma plictisita ...si mi-au demonstrat ca inca pot fi admirata atunci cand nu ma mai simteam frumoasa ...Unor fete care ma initiau in tainele sexului demanstrand diverse tehnici pe gatul unei sticle de bere:))))...Unor fete care atunci cand vad cofetaria inchisa nu se demoralizeaza ci se duc , isi iau dulciuri si le manaca apoi pe terasa inchisa a localului..Unor fete care mi-au luat cadouri cand ma asteptam mai putin...Unor persoane care nu m-au judecat vreodata spunandu-mi "iti meriti soarta"..ci m-au intrebat "te-ai simtit mha macar bine?"....unor prietene grozave

Un comentariu:

Cigarettes and lies spunea...

Ne ai pe noi, suntem prieteni tai
Venim, te luam, te ducem unde vrei ;)