luni, 23 februarie 2009

leapsa de la ilinca :D...ce imi place;))

... sa inceapa leapsa...2 ..3 si...:

SUNT o persoana cu migrene..
AŞ VREA ..hmm....ceva pervers

PĂSTREZ toate amintirile...toate detaliile ..bine asezate in sertarele mintii

MI-AŞ FI DORIT sa fi calatorit mai mult pana acum

NU ÎMI PLAC(E) cuvintele pretentioase

MĂ TEM aaa....de intuneric..de singuratate..de depresii...de melodii violente si filme de groaza.. de patinoar..aaa si analize

AUD vocea fratelui meu (...e un copil teribil de vorbaret)

ÎMI PARE RĂU ca ne-am racit
ÎMI PLAC primaverile

NU SUNT trista prea des

DANSEZ total ciudat...
NICIODATĂ nu am despodobit bradul...mi se pare trist

RAR fac ceea ce trebuie

PLÂNG cand ma oftic

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA atenta

NU ÎMI PLACE DE MINE cand sunt frustrata..nervoasa ..si somnoroasa

SUNT CONFUZĂ deobicei

AM NEVOIE de prezenta masculina...constant

AR TREBUI sa nu mai neglijez oamenii din jurul meu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie îmi place că le continui :D