sâmbătă, 13 iunie 2009


..pentru ca prima fata pe care am vazut o la hasdeu a fost cea a secretarelor indiferente...si tot pe ele le am vazut ultimele....pentru ca prima data cand am intrat in curte la hasdeu era tot soare ...si ultima data knd am iesit pe poarta era canicula..Ne-am despartit cu caldura...pentru baia d la 1..pentru baia de la 2..pentru cea de la parter...si pentru cea de afara..pentru restul primit in solano..sugus..pentru pizza scarboasa si shaorma mancata de iepuras:)))...pentru orele de rezistenta..."care cedeaza prima de plictiseala?"..pentru tricourile polo...hanoracele albastre ...camasi si lavaliere..si pentru fusta cu sacou..pentru fumul si fumurile din baie..pentru barfe ..rautati si vorbe bune...pentru o ultima strigare a catalogului(raluca..mihaela..cosmina..ivona..cristina..alexandra...
.mara..andreea..raluca..oana..laura..diana..alexandra..razvan..
alexandru..andreea...sabrina..irina..mihaela..claudia...florina..
andreea..alina..alexandra..simona...anca..ioana)
Multumesc.. 12i !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ati terminat :) Felicitări >:D< >:D<