marți, 7 iulie 2009

Leapsa...tot de la ilinca adunata

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând: [...]o pereche de codite negre-sa bage la cap ceva geometrie elementara[...]

2. Fără să verificaţi cât e ora?
18 si ceva :-?

3. Verificaţi!
19.14

4. Cum sunteţi îmbrăcat?
haine verzi

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
pe un caiet de gramatica

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
masinile pe strada

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
aseara pentru a fuma o tigara

8. Ce aţi visat ieri noapte?
ca sarut multi baieti:)))

9. Când aţi râs ultima dată?
azi

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
foi cu eseuri

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
o pereche de pantofi

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
ahhh...nu-mi amintesc..nu ma uit la filme


13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
hmmm...niste piersici uriase

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
mai alunga din plictiseala

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?
imi trosneste maxilarul...iar daca rad foarte mult imi ramane "blocat"..imi trece daca ma sarut:D


16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
hmmm...oana...ana...nu stiu

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
hmm...adi sau filip...mi se par frumoase

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
nu

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
bine ai venit?....nu stiu...xce cat timp nu imi zice sa ma duc la cele ale Iadului


20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
as oferi o sansa tuturor..probabil o sansa la fericire...

21. Vă place să dansaţi?
yep

22. George Bush?
:-??

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
reclame

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar ?
nu o sa ma limitez la patru...xcine ..toata lumea...am zis mai sus ceva de sanse:)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

foi cu eseuri pe pereţi? îmi văd viitorul (prea) apropiat :))