luni, 24 august 2009

cand ai inceput..si cand te-ai terminat?

eu credeam ca marea e infinita.. nu am inteles cand a inceput si cand s-a terminat..am ramas cu nisip in par..si sare in haine .....imi amintesc de white horse....de tequila in pahare de plastic ...si de cosmopolitan
A. a facut karaoke...canta atat de frumos...as putea sa o ascult o zi intreaga cantand la chitara... isi fereste pielea de soare cu incapatanare...si da din cap
S. si-a facut o coada in varful capului la rasarit si era usor racita ....iubeste baietii cu parul lung ...si are cercei frumosi
C....ea are parul cret..si spune povesti ..."soldati..Biscuti!"..."Biscuim!":)))...ea cauta oameni interesanti ..si nu paraseste nicio clipa marea...
M. ..a stat cu mine in camera...mai putin cand a picat din hamac..si cand a dansat cu tipul cu palarie ...as intreba-o tu ce bei ...apa sau valul?:)))...e foarte mica si a gustat din plin marea
El...nu mai e acelasi pentru mine
Ei ...ei erau cuplul nostru..stiu ca dormeau impreuna in pat
Iar eu?..eu am iubit marea ...am iubit melodiile din white horse...am iubit tigarile...clipele de ras isteric...lenea..soarele ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bine ai revenit acasă :D Mi-ai făcut poftă de White Horse.