joi, 24 februarie 2011

scrisoare catre tine

Hmmm…cand te plictisesti incepi sa dai din picior si iti vine sa dai bir cu fugitii (expresia contine un amuzament care ma tulbura)…dar o sa raman pe scaun si imi voi testa rezistenta in plictiseala
…ma gandeam sa joc sah pe vesta ta …dar trebuie sa imi promiti ca ma lasi sa castig ..tigarile ar fi pionii ( iar EU regina :D)
…stiai ca sunt 14 scari in amfiteatru ?...informatie total irelevanta ..dar mi se pare amuzant ca donez 14 pasi daca ma decid sa le cobor…
..decolteu rochiei mele ma distrage..pe tine nu? Sau te-ai pierdut in lungimea ei cu tenta indecenta? – prefer sa citesc raspunsul intr-un zambet care tradeaza o eleganta perversa
…Crezi ca daca zapada ar fi o patura …Bucurestiul ar deveni un oras al sexului?
…si mai crezi ca daca am umbla mereu goi , oamenii ar deveni mai complexati sau ar scapa de tabuuri?
Dimineata asta monotona e numai buna sa o dedici nimicurilor …
…o sa ma asez cu capul pe banca si imi voi imagina multe puncte de suspensie
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

P.S. : Te-ai gandit vreodata sa oferi sentimente pana ramai falit?

Un comentariu:

Anonim spunea...

<3
mi-e dor de tine, miss