sâmbătă, 27 decembrie 2008


Unele zile sunt mai amare,mai tari...sunt o cafea negra fara zahar si fara lapte pusa intr o cana mare si pe care cu greu o inghiti si iti creeaza insomnii..Asa a fost azi...am fost o Alina care a crezut in El si in cuvinte...in multe cafele al caror zat a fost fiert in lapte...Si azi s-AU terminat...mai bine zis s-A terminat...in cel mai urat mod...pentru ca a dat in foc cafeaua.. s-a imprastiat pe aragaz si s-a irosit asemenea sentimentelor lasete in vant...Voi lua totul in ras..voi trata cu ironii ...voi sufla fum peste vorbele urate si peste momentele in care am fost inevitabil inselata ...Imi vine doar sa rad si sa privesc diapozitivul amintirilor fara resentimente...oamenii se despart..se pierd unul de celalt si apoi se regasesc in altii...ne mintim ...ne aburim cu vapori calzi ..facem un dus rece..ne trezim...si ne facem singuri cafeaua luand-o de la capat


Un comentariu:

Cigarettes and lies spunea...

concluzia mea pentru ulimul tau post... doar: vreau si eu melodia asta :)