luni, 8 decembrie 2008

"viata are gust"


Imi amintesc zambind de cum am baut bere si am jucat remi....si mancam ciuperci cu maioneaza toata ziua cu ea
Imi amintesc cum am facut nes in loc de cafea si nu ne prindeam de ce are gust ciudat
Stiu si acum cum era sa se sparga gheata q mine si un el-amic de era sa devenim numai buni de racit bauturile oamenilor pretentiosi
Nu voi uita niciodata sintagma "imi vine sa jumulesc breton blond" si trageam furioasa de franjurii unei paturi aurii pt k EL ma inselase, inevitabil ,cu o blonda:)))
Imi amintesc si acum ce frumos a fost p blocul unui alt EL....cum vorbeam tampenii si radeam de cuplurile indragostite... si ne uitam la cer si ziceam "neah nu e de noi"
Nu voi uita sarutul de deasupra unei mese de sah...
Imi va fi vesnic dor de parcul tineretului asa salbatic cum era acum 3 ani...
Voi rade mereu de cum jucam biliar impreuna cu ea si q baietii din politie ...ca doar erau "tipi in uniforma":>
Aaaaa...stiu si acum cand am fost agatate la braila de 2 barbati si ne-au intrebat ce vrem iar eu am zis "sandvis cu ciocolata" si m-au privit ciudat pana le-am explicat ca e doar un tip de ingheata:)))
Ahh...nu voi uita mirosul de spital de cand a fost ea operata...urata treaba
…nu voi uita scriitorul din cafenea cu a lui carte indrazneata ….

Si multe alte momente pline de viata….si pentru toate clipele frumoase de acum…si pentru rasul ironic din situatiile cele mai nefericte si pentru toate ce vor fi asteptate cu aceeasi fericire…calm..dezechilibru si optimism

3 comentarii:

Hypeo spunea...

ce frumos. nu stiu ce altceva sa zic. chiar furmos.
ps: am vazut "poezie la zid" pana la urma. iti multumesc :)
m.

Cigarettes and lies spunea...

nu le vom uita... poate doar vom face ocazional loc pentru alte amintiri bune si rele.. dar nu vom uita.. pana la urma "doar noi doua contam" :D

Anonim spunea...

ceeee frumooooos. ce-mi place de voi :D