miercuri, 24 septembrie 2008

Atunci du-te la dracu' :)))

"Arati obosita astazi" (Dreisser)-spuneam eu
"Ma doare capul"(Cezar Petrescu)-raspundeai tu
"Hai sa plecam de aici" (Cehov)
"NU" (Ionescu)
"Atunci pofteste de imbuca ceva" (Sadoveanu)
"Nu vreau" (Moartea lui Ivan Ilici)
"Am vazut azi dimineata in dreptul peninsulei un animal ciudat" (Mihai Tican Rumano)
"Ce vorbesti?!" (Caragiale)
"Asa ca ar fi bine s-o-ntindem mai incolo" (Faulkmer)
"N-ar fi mai bine sa ne aparam aici?" (Jules Verne)
"Cum?" (Camus)
"Sa punem mana pe-o lopata..."(A. Toma)
"Nu este o solutie.." (Eusebiu Camilar)
"Au!" (Joyce)
"Ce s-a intamplat?" (Ibsen)
"Migrena asta ingrositoare" (Huxley)
"Te doare tare?" (I. Teodoreanu)
"Pastele ma-sii,daca ai sti!" (Gib Mihaiescu)
"da ingerul meu,inteleg..." (Bolintineanu)
"Nu intelegi nimic...si de ce ma privesti asa?"(Agatha Christie)
"Te iubesc" (Ion Grecea)
"Cruta-ma, te rog" (Dostoievski)
"Nu mai vrei sa fim impreuna?" (Cella Serghi)
"Nu am zis ca nu vreau, am zis ca nu pot" (Pascal)
"Atunci du-te la dracu!" (Brecht)
"Porcule!"(Celine)
"Salutare!" (Breban)
"Buna seara!" (Buzzati)

....din Insula de Ioan Grosan

Niciun comentariu: