sâmbătă, 6 septembrie 2008

..si cerul imi spune "fugi!" k eu platesc


Si totul a fost atat de firesc...atat de potrivit...pentru ca s-a intamplat in cel mai mincinos mod...



........Te-am luat p tine q mine...mintindu-mi parintii...si tu ai facut la fel cu ai tai....am inventat pentru ei o realitate noua...le-am creat iluzia unei alte zile decat cea care a fost de fapt
...Si ne-am urcat amndoua la abia o ora dupa ce s-a luminat d ziua in trenul spre bucuresti...am coborat in gara si ne-am luat o cafea...pentru a ne da seama ce e q noi de fapt...Se pare ca nu a fost suficienta o cafea pentru a ne trezi..pentru ca nimic nu ne-a "lovit" mai tare decat o amenda bine luata p un bilet netaxat...asta a fost "ceasul desteptator" catre o zi plina d iluzii
.......Si dupa am ajuns la tine...pentru care am riscat atat...si te-am certata...si te-am iertat...si te-am iubit...si te-am muscat...si ti-am spart buza...iar apoi te-am luat in brate....si la final te-am lasat in statie...iar eu am plecat inapoi acasa...Pentru o zi in treaga ne-am jucat rolul d "tu al meu" si "eu a ta" ...insa knd seara s-a lasat am rupt vraja si a revenit fiecare la realitatea sa
.......Iar noi doua ...am "mimat" un alt eveniment...cum k am pierdut trenul..pentru a mai sta alte 2 ore.....si dupa ne-am trezit q bilete fara loc....de am inebunit ore intregi in picioare p tocuri...insa knd am ajuns inapoi in gara in buzau...nu vroiam acasa...asa k indiferent d durere..indiferent d noapte si nebunii ei...am luat-o incet p jos...aiurea...sau q o directie bine stiuta dar cu mintea xunde dar numai p strada aceea nu...


pentru ca am mai trait o zi k p o mica nebunie...
pentru cea mai buna prietena....care e mereu acolo sa te faca sa mai traiesti o senzatie noua alaturi de ea
pentru el....

Carla Bruni - Notre Grand Amour Est Mort - Qualidade Ruim

Un comentariu:

Cigarettes and lies spunea...

Notre grand amour n'est pas mort, est .. manque :)