luni, 8 septembrie 2008

...je ne regrette rien..ni le bien qu'on ma fait, ni le mal



....Pfoai...mult prea la sentiment am fost in ultima vreme..prea mult lapte ...prea multa miere...sa le ia naiba de sentimente...adica da sunt frumoase ...sunt cik speciale..sunt dulci si q inimioare roz....si eu sunt doar plina d culori...lapte pun poate doar in cafea...miere din cand in cand in ceai...si apoi ironizez totul in fum d tigara....Prea multe despre el...care o fi ramas q ea....el cel iubit..el cel dus p apa sambetei...dar sa il mai ia naiba...sau draq...sau fie la el acolo....el cel ramas in statia d autobuz...bine k nu era si q flori in mana si lacriimi in ochi:)))).....si eu care ma simt trista si ravasita sentimental...fie altii fericiti si q povesti perfecte ....si q sufletele pline de iubire...Si sa fiu eu ....eu doar pentru mine...nici pentru el...nici pentru altul...
...fie pentru mine fiecare zi o gluma iar pentru altii o poveste de iubire
...fie pentru mine fiecare sarut o aventura iar pentru altii un moment de neuitat
...fie pentru mine un dans salbatic p cub...si pentru altii un blouse in doi
..fie pentru mine pantofi obraznici si pentru altele balerini q baretuta
...fie pentru mine o scurta nebunie si pentru altii un oftat
...fie pentru mine tablete multe de ciocolata...iar pentru altele salate
...fie pentru mine iarna vin fiert..iar pentru altele apa plata q lamaie...
fie pentru mine batai perverse iar pentru altii imbratisari tandre...

......fie la ei acolo.....fie pentru mine un zambet ...k doar noi suntem fiare (mrrroar),nu pisoiasi:)))) (asta k sa citez o buna prietena)

Niciun comentariu: