marți, 29 iulie 2008

knd aveam 16 ani ..ma regaseam in citate

....Hmmmm fara sa vreau am dat azi peste o agenda veche care a facut "poc sau "pac" ori "buf"...knd a dat d parchet...si am deschis-o...dehhh...curiozitate....si am regasit fel de fel d nu stiu citate...notite ....am zis sa le "electronizez"...sunt idei furate din carti.. sau de prin bloguri..ori reviste..pur si simplu le prindeam q o plasa inexistenta p toate

......."zapacita..obosita..si poate un pic iubita"
......."si totusi lumea de azi e smintita"
......."daca tot e sa razi ca proasta din xce..macar nu iti mai ascunde rasul"
......."acolo e marea mea d copil"
......"tu imi dai o melodie....jur sa nu o ascult....acum e p repet"
......"imi place sa fiu sarcastica...ironica"
......"imi place sa ma port prosteste ...sa scot limba..sa amestec lumea"
....."imi place sa lenevesc ...de fapt sa uit k stau intinsa,doar sa simt k plutesc"

.....Hmmm....si acum am dat peste tine ...q tine imi pierd capul acum....dar atunci cautam motive sa te ador...si impreuna am facut o lista q motive pentru care m-as indragosti d un barbat....sunt idei infantile ..dar eram si noi mai mici....eu 16 tu 18 si tot fara talent erai:P

sa vedem...Pentru ca.... (si acum vin motivele...(ne)seriose:P)
miros a menta...
boxerii sunt incredibili d sexy
ne satisfac
in reclame sunt incredibili d sexy in timp c pulverizeaza deodorant p piept :)))) (asta e funny rau)
au buze mari...moi care ne mananca gura
ne dau haina knd ne este frig
sunt inventivi
ne aduc flori...ciocolata
un simplu telefon d al vostru ne face fericite
fac fel d fel d salturi tampite d p marginea piscinei pentru a ne impresiona
sunt suficient d puternici pentru a ne tine in brate
ii excita pielea noastra fina
e amuzant sa ne batem q ei p telecomanda
sunt perversi
nu au limite
sunt sexy in costum
au o privire pierduta
stiu sa faca un foc d tabara ...=))....zici k il cautam p omul junglei:)))


Acestea fiind tastate o sa mai adaug si motivul meu preferat ...gasit undeva p o pagina d net

Pentru ca dimineata sunteti morocanosi. Chiar si un pic, tot sunteti.. aprinzand lumina cand inca dormiti, voi strangeti din ochi, ca o pisica si strambati din nasuc.. va trece cu un pupic, doi, trei.. zece, acolo, cat sa stam deasupra voastra, facand lumina mai slaba...

.....
Pentru ca aveam 16 ani si era amuzant.....ma cautam in melodii....statusul meu zilnic era "fericire e cerul senin"....ma regaseam in Simona Popescu....si mergeam in...da..mergeam in discoteca :-$

3 comentarii:

Unknown spunea...

ce bine ca atunci va regaseati totusi in ceva...nu ca noi cei de 16 ani...care facem fel de fel de chestii numai sa ne regasim in carti nu. si cei care inca mai citesc sunt considerati haotici, tocilari...so...:(

Hypeo spunea...

Eu o sa ma regasesc intotdeauna in Simona Popescu :)

Anonim spunea...

cat de frumooooos :)