duminică, 27 iulie 2008

…si iar ne –am pierdut in nopti de gin si fum

….Pantofi inalti…rochii…gene rimelate….si bineinteles …nas pudrat :> : ))……ne-am aranjat si am mers elegant abordand imaginea « femeii fatale »…prostii…tot noi am fost…tot noi am ras …tot noi am fumat si tot noi ne am ametit …eleganta a fost doar un accesoriu…nimic mai mult, pentru ca la fel am zambit…la fel am ras…la fel ne-am strambat…si la fel d stangace am fost….la fel la fel…

…si apoi am dat iar de tine….tu…care esti ….damn tu care ma enervezi tu care ma ametesti ….din cauza ta o sa ajung in Iad :) )….but « Eternal damnation for one night with Casanova. ….Seems fair!”….tu care stii si ce sa spui si ce nu…tu care pur si simplu ma furi din realitate …merg p strada si apari brusc in fata mea, ma iei de mana si fugi q mine….si dupa c facem prostii razi si chicotesti ca un copil…si nu iti vine sa crezi k iar am uitat de limite …k iar …iar am uitat de tot….pur si simplu suntem …suntem….suntem fara cap in acele ore in care ne rapim unul p celalat …apoi…apoi revenim la monotonie si planificam inca o ocazie…..asta e regula jocului ….. because we are crazy and beautiful !


Niciun comentariu: