sâmbătă, 19 iulie 2008

"om LIBER tu vei iubi intotdeauna MAREA"

...pentru ca imi e dor de mare...imi e dor de nisip fierbinte si de senzatia placuta p care o am atunci knd ating q talpile nisipul umed de la malul marii....pentru ca apusurile si rasariturile cele mai frumoase sunt la mare si te fac si melancolic dar si fericit....pentru ca imi e dor sa fiu trezita de catre vreun vanzator ambulant ...pentru k imi e dor sa uit k sunt desculta si sa sting tigara in nisip q talpa si apoi sa tip de durere k ma arde...pentru k nimic nu se compara q paharul de bere din plastic....si q nisipul din cele mai nepermise locuri......pentru k e mare si nu munte..pentru ca miroase a sare si a ...a hamsii:)))...pentru k e cam murdara si nu straluceste k marea din Grecia sau din xce alt loc....e doar o mare....o mare neagra...nu are poate nimic perfect...e "construita" exact pentru noi oamenii...pentru k ea "ne spala si ne sareaza"


Niciun comentariu: