joi, 3 iulie 2008

...walk a mile with a smile

……….Pentru ca uneori e mai …e mai… :- ? .e ceva mai vag (dar simpatic)

Si iar am ramas numai eu…..in dezordine ….culori ..insomnii pe care le inving cu usurinta din cauza lenei si temperaturii ridicate….Acum e iar o ciudatenie si o plictiseala in aer…ironizez totul si « totul » ma ia in ras …E vorba de frustrare …e vorba de nemultumirea de a pierde …e vorba de ganduri haotice care nu stiu ce vor…de trairi nedefinite si care incearca sa tina timpul in loc…..acum vreau ce am pierdut si vreau sa pierd tot ce am…..e doar un gand de moment….nu as renunta la intreg pentru partea lipsa ….uneor nu e sa fie….(incerc eu acum victorioasa a ma convinge) …..Uneori trebuie sa iesi din joc..asta e…ai pierdut ai calcat p linia sotronului si esti eliminat….chiar dak altii continua fara tine si asta te enerveaza ca naiba tu trebuie sa incepi sa desenezi alt joc p asfalt..in care linia calcata iti aduce victoria…pentru ca uneori asa suntem ..prinsi la mijloc…q jumate de pas in fata si jumatate inapoi …pentru ca tu te uiti in urma si simti nevoie sa arunci priviri galese spre sambetele petrecute p aceesi banca ….pentru ca acum a inceput un nou joc pentru tine si inaintezi p liniile sterse usor de calcaturi in lumea ta si ii lasi p ceilalti xcat de legat de simti de ei….Pentru ca acum nu mai esti copil…ti-o spune mama …ti-o spune tata …acum esti doar un iresponsabil care joaca leapsa vietii…

Acum te bucuri de …….te bucuri de ….(hmmm….sa ma gandesc) acum te bucuri de soare..de dimineti tarzii si probabil nopti albe…..te bucuri ca nu ai …pentru ca ai un scop….de a obtine ceea ce lipseste….un inlocuitor al piesei cazute din buzunar si ratacite in aglomeratia pietii …….

Si iar am ramas numai eu …zgomot de taste….teama de raspuns sau de a actiona si de a te exprima si de a striga in gura mare « NU MAI VREAU , MHA ! » acum a ramas un sadism al plictiselii …al fetei somnoroase si care vede totul intr-o lumina de mai bine nu e …Acum razi de tine si de cum iti aluneca totul printre degete …acum esti vesel si morocanos…..Acum stii k peste doi ani o sa fii la bucuresti insa nu stii ce vei face maine...Acum stii k vrei sa iubesti pervers dar nu stii p cine (te gandesti k o sa apara)….Acum stii k vrei multe insa nu faci absolut nimic (te gandeti k mai e timp)

Acum visezi la nisip care sa iti arda talpile si la miros de mare….vrei acolo….nu esti sigura q cine vrei ..prietena cea mai buna ra fi compania perfecta dar probabil ne-am lua prea des q chestii de fete si nu…nimeni nu vrea asta…discutiile intre fete sunt uneori tragice…Acum vrei o bere ..un pic de vank ..gust de tutun si o companie placuta

Acum totul e simplu si ador sa complic

Acum sunt doar eu printre lucruri imprastiate …Acume doar un gand…acum e un ras isteric …hohotul inceteaza si el…ramane o mare pofta de viata ….

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place la nebunie cum ti ai expus starile... "acum vreau ce am pierdut si vreau sa pierd tot ce am" ... pfffff :)